Costurile de livrare sunt urmatoare:

12 leilivrare in locker
25 leilivrare la domiciliu
Gratuit pentru comenzile mai mari de 299 lei


Pentru produsele aflate ''In stoc"

Pentru comenzile lansate de luni până vineri între orele 07:00 şi 15:00, beneficiați de livrare în termen de 24/48 de ore.

Pentru comenzile lansate vineri după ora 15:00, livrarea se va face începând de luni în termen de 24/48 de ore. 

Costul de livrare per comanda este valabil doar pentru localitatiile unde există sedii ale curierilor noștri. Dacă în localitatea dumneavoastră nu există sedii ale curierilor noştri, puteţi ridica produsele de la cel mai apropiat sediu existent.  

Livrarea la o adresă alternativă nu implică costuri suplimentare. Putem respinge o comandă atunci când considerăm că informaţiile nu sunt în conformitate cu politicile noastre de securitate. Dacă adresa pe care aţi furnizat-o nu se potriveşte cu adresa titularului de card, comanda poate fi respinsă în scopul prevenirii fraudelor de tip card de credit.

Vă rugăm să rețineți, de asemena, că livrările pot să dureze uneori mai mult decât cele afișate pe site din cauza logisticii de transport sau a stocului de producător sau furnizor.

Dacă în localitatea dumneavoastră nu există sedii ale acestor curieri, veti fi informat despre costurile transportului imediat dupa procesarea comenzii.

Deschidere la livrare: Nu ai posibilitatea de a testa produsul si doar de a verifica aspectul estetic al acestuia!

Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, chiar si pentru aspectul exterior al coletului, te rugam sa refuzi comanda. Trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, numai in prezenta curierului si doar in momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.

Daca la livrare veti constata ca aspectul exterior al coletului prezinta deteriorari, urme de umezeala, bucati de ambalaj lipsa sau lipsa sigiliului/scoci, te rugam sa refuzi comanda. Trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, numai in prezenta curierului si doar in momentul livrarii si sa trimit documentul Procesul verbal la adresa de email din corespondenta magazinului. Fara acest proces verbal despagubirea cat si procesul de aducere la conformitate a produsului poate fi de durata.

Daca ai optat pentru plata ramburs, poti solicita deschiderea coletului inainte sau dupa ce ai achitat comanda dar obligatoriu in prezenta curierului.

In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta estetica si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzi, implicit a tuturor produselor si accesorilor livrate.

Limitarea serviciului

In cazul instrumentelor de dimensiuni mari precum: piane acustice, piane digitale cu o greutate de peste 50 de kg, boxe si instalatii de sunet de peste 50 kg, stative si schele de lumini de dimensiuni agabaritice, livrarea se face doar la etajul inferior( parter) este deasemenea exclusa livrarea la demisolul sau subsolul cladirilor.

Orice reclamatie ulterioara catre Tempo Music Impex Srl sau catre Curier, cu privire la aspectul estetic sau starea aparenta a produselor nu va fi luata in considerare.